Domyślny obrazek

Zapytanie ofertowe na wykonanie remontu klatki schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Złotoryi przy ul. Nad Zalewem 14B wraz z remontem wewnętrznych ścian wiatrołapu

I. Zamawiający:

Spółdzielnia Mieszkaniowa „AGAT” w Złotoryi, ul. J. Słowackiego 2, 59-500 Złotoryja

II. Opis przedmiotu zamówienia:

Zamówienie dotyczy wykonania remontu klatki schodowej budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Złotoryi przy ul. Nad Zalewem 14B wraz z remontem wewnętrznych ścian wiatrołapu, obejmującego:

  1. Zabezpieczenie podłóg, schodów, okien i drzwi na klatce schodowej – (np. folią).
  2. Czyszczenie starych powłok malarskich (zeskrobanie i zmycie starej farby).
  3. Przygotowanie starego podłoża – gruntowanie ścian i sufitów.
  4. Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi – szpachlowanie nierówności, rys, ubytków lub/i zatapianie siatki zbrojącej klejem na popękane ściany czy sufity.
  5. Montaż narożników zewnętrznych przy podciągach, drzwiach, oknach.
  6. Dwukrotne szpachlowanie ścian, sufitów i policzków schodowych.
  7. Przecieranie nierówności gładzi i jej gruntowanie.
  8. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów.
  9. Przygotowanie powierzchni pod tynk mozaikowy (wyrównanie i gruntowanie).
  10. Położenie tynku mozaikowego (żywicznego) w miejscu lamperii.
  11. Dwukrotne malowanie poręczy, tralek, policzków schodowych, cokołów, podstopnic, drzwiczek rewizyjnych, rur wodnych i gazowych, drzwi do piwnicy, grzejników olejnymi emaliami alkidowymi.
  12. Montaż otulin na poręcze
  13. Ułożenie kabli w korytkach.
  14. Sprzątanie po wykonanych robotach, wywiezienie pozostałości i gruzu.

Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia opisany został w Załączniku Nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego. 

Wszystkie roboty winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami technicznymi oraz sztuką budowlaną.

Materiały zastosowane do wykonania zamówienia powinny być dopuszczone do powszechnego użytku i posiadać stosowne atesty i certyfikaty.

III. Wymagania Zamawiającego względem Wykonawcy:

  1. Zamawiający wymaga zapoznania się z obiektem i terenem robót przed złożeniem oferty w terminie ustalonym z Zamawiającym.
  2. Posiadania przez Wykonawcę:
    • ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej i udokumentowania tego poprzez przedłożenie kopii aktualnej polisy ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł
    • odpowiednio wykwalifikowanego personelu na stanowiskach wykonawstwa i dozoru technicznego, uprawnionego do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia,
    • wiedzy, doświadczenia i uprawnień niezbędnych do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia,
    • potencjału technicznego lub dostępu do w pełni sprawnych jednostek, sprzętu i innego wyposażenia technicznego niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia.
  3. Udzielenie gwarancji i rękojmi na wykonane prace na okres nie krótszy niż 60 miesięcy liczone od daty odbioru końcowego robót bez uwag i zastrzeżeń. 

IV. Przewidywany czas realizacji zamówienia: do 4 tygodni.

V. Warunki płatności:

14 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury/rachunku po protokolarnym odbiorze robót bez uwag i zastrzeżeń.

VI. Sposób sporządzenia oferty:

  1. Ofertę należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego.
  2. Ofertę składa się w jednym egzemplarzu.
  3. Do oferty należy załączyć:
    • kosztorys ofertowy, zawierający wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia w kwotach netto i brutto,
    • certyfikaty materiałów proponowanych do wykonania zamówienia,
    • odpis z KRS lub CEiDG Wykonawcy,
    • kartę gwarancyjną lub warunki gwarancji,
    • referencje lub wykaz minimum 3 robót dotyczących wykonania prac objętych zakresem przedmiotu zamówienia w ostatnich 5 latach przed złożeniem oferty,
    • kopię aktualnej polisy OC Wykonawcy,
    • potwierdzenie uiszczenia wadium, o którym mowa w pkt. VIII niniejszego Zapytania ofertowego.
  4. Oferta i wszystkie dokumenty oraz strony oferty powinny być podpisane przez osobę/osoby umocowane do reprezentowania Wykonawcy.
  5. Wartość oferty należy podać w PLN liczbowo i słownie.
  6. Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, niezbędne do jego wykonania, w tym również wszystkie roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie placu budowy i demontaż istniejących szafek wraz z zabudową miejsc powstałych po ich zdemontowaniu.
  7. W ofercie należy wskazać możliwy termin wykonania prac oraz długość okresu udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonane prace.
  8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

VII. Miejsce i  termin składania ofert:

  1. Ofertę należy złożyć osobiście lub listownie w siedzibie Zamawiającego 59-500 Złotoryja ul. J. Słowackiego 2, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Wykonanie remontu klatki schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Złotoryi przy ul. Nad Zalewem 14B – nie otwierać”, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.07.2025r.  do godz. 13:00. Oferty dostarczone po ww. zostaną zwrócone bez otwierania.
  2. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
  3. Otwarcie ofert nie jest jawne.

VIII. Wadium oraz zabezpieczenie należytego wykonania umowy oraz roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi

  1. Zamawiający przed dniem złożenia oferty wymaga wniesienia w formie pieniężnej wadium w wysokości 2 000,00 zł  na rachunek bankowy nr 04 1020 3017 0000 2702 0019 9885 tytułem „wadium w postępowaniu na wykonanie remontu klatki schodowej ul. Nad Zalewem 14B”.
  2. Zamawiający niezwłocznie zwraca uiszczone wadium:
    • wszystkim Wykonawcom w przypadku unieważnienia postępowania,
    • wszystkim Wykonawcom, których oferta nie została wybrana,
    • na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę,
    • Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w innej formie.
  3. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 
    • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w złożonej przez niego ofercie,
    • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
    • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  4. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz roszczeń z tytułu udzielonej gwarancji i rękojmi w wysokości 10% wartości przedmiotu umowy wyrażonej w kwocie netto.
  5. Zabezpieczenie może być uiszczone w formie pieniężnej, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.
  6. Zamawiający dopuszcza możliwość zaliczenia uiszczonej kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

IX. Pytania do oferty można kierować drogą e-mailową na adres: biuro@smzlotoryja.pl w terminie do dnia 14.07.2025r. 

X. Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami: Dariusz Kłodnicki tel. 76 878 37 47

XI. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

  1. przeprowadzenia dodatkowych negocjacji z Wykonawcą,
  2. przedłużenia terminu do składania ofert,
  3.  niedokonywania wyboru oferty i unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.