Domyślny obrazek

Zarząd

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Agat” w Złotoryi od 01 marca 2025r. pracuje w następującym składzie:

  • Prezes Zarządu – Renata Kobus
  • Członek Zarządu – Władysława Rudewicz

Zarząd kieruje działalnością Spółdzielni oraz reprezentuje ją na zewnątrz.

Do zakresu działania Zarządu w szczególności należy:

  • podejmowanie uchwał w sprawie przyjęcia w poczet członków Spółdzielni właścicieli lokali, najemców lokali zakładowych, o których mowa w art. 48 ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych,
  • podejmowanie czynności utraty, ustania oraz powstania członkostwa,
  • przyjęcie wypowiedzenie członkostwa, zgodnie z § 18 Statutu,
  • zawieranie umów o budowę lokali,
  • zawieranie umów o ustanowienie spółdzielczego lokatorskiego prawa do lokalu,
  • zawieranie umów o ustanowienie odrębnej własności lokalu,
  • zawieranie umów o przeniesienie własności lokalu,
  • zawieranie umów o ustanowienie praw do lokali użytkowych, garaży oraz miejsc postojowych,
  • zawieranie umów najmu lokali i garaży oraz umów dzierżawy gruntów,
  • sporządzanie projektów planów gospodarczych i programów działalności społecznej i oświatowo – kulturalnej,
  • prowadzenie gospodarki Spółdzielni na podstawie uchwalonych planów i wykonywanie związanych z tym czynności organizacyjnych i finansowych,
  • zabezpieczanie majątku Spółdzielni,
  • sporządzanie rocznych sprawozdań i sprawozdań finansowych oraz przedkładanie ich do zatwierdzenia Walnemu Zgromadzeniu,
  • udzielanie pełnomocnictw,
  • zwoływanie Walnego Zgromadzenia,
  • zaciąganie kredytów bankowych i innych zobowiązań,
  • ustalanie opłat za lokale użytkowe,
  • współdziałanie z organizacjami spółdzielczymi oraz innymi Organizacjami,
  • podejmowanie decyzji nie zastrzeżonych w ustawie lub statucie innym organom Spółdzielni,
  • udzielanie nagany lub upomnień członkom Spółdzielni za naruszenia postanowień Statutu i nieprzestrzeganie regulaminu porządku domowego w sposób uporczywy czyniąc uciążliwym korzystanie innym z lokali lub działających na szkodę Spółdzielni.