Rozwiąż problem spłaty zadłużenia w Spółdzielni

Drodzy Mieszkańcy,
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej "AGAT" informuje, że macie Państwo możliwość rozwiązania swoich problemów związanych ze spłatą zobowiązań związanych z mieszkaniem (tzw. zadłużeniem).
Mamy pełną świadomość, że życie potrafi przynieść niespodziewane trudności, wpływając na nasze finanse, a tym samym na spłatę zobowiązań.


Jeśli otrzymacie wezwanie do zapłaty, sprawdźcie termin i treść dokumentu. Ważne jest, aby skontaktować się osobiście ze Spółdzielnią lub pod numerem telefonu 076–878-37 47 lub e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript., przedstawić swoją sytuację i zaproponować realną propozycję spłaty zadłużenia. Jest to tzw. windykacja polubowna. Ważne jest podanie aktualnego numeru telefonu i adresu korespondencyjnego, aby umożliwić łatwy kontakt z Państwem.
Zatwierdzenie harmonogramu spłaty i rzetelna realizacja wstrzymują działania windykacyjne wobec Państwa jako dłużnika. Rola pracownika Spółdzielni polega głównie na monitorowaniu postępów ustaleń. W celu potwierdzenia zawartych porozumień, pracownik może poprosić o podpisanie ugody dot. spłaty zadłużenia i oświadczenia o uznaniu długu, co stanowi potwierdzenie porozumienia dla obu stron.
Jeśli zignorujecie Państwo próby negocjacji, a także nie dokonacie wpłat z powodu zaniechania lub złej woli, działania windykacyjne zostaną zaostrzone. W rezultacie może to skutkować wzrostem zadłużenia o dodatkowe kwoty, takie jak koszty postępowania sądowego i egzekucyjnego.
Warto także zauważyć, że ignorowanie podjętych działań może skutkować utratą zaufania i dobrego imienia w oczach pracodawcy, banku oraz innych instytucji i osób, a także potencjalnym wpisem do Krajowego Rejestru Dłużników.
Dlatego zachęcamy do kontaktu ze Spółdzielnią. Razem możemy szukać realnych i akceptowalnych rozwiązań. W takich momentach liczy się dla nas otwarta komunikacja.

Z poważaniem
Zarząd SM „AGAT”